Optiunea Import Preturi si Atribute Planificate poate fi gasita in meniul Logistica/Import Preturi si Atribute Planificate.

Odata accesat meniul, interfata va arata asa:

Fisier matrita:
Pentru a obtine fisierul matrita Excel in care se adauga toate datele necesare importului se apasa butonul
si se selecteaza locatia unde se salveaza, ca in imaginea urmatoare:

Dupa salvare la deschidere fisierul este afisat ca in imaginea urmatoare:

Coloane:
1. CLUSTER_CODE (optional) – Se completeaza cu codul clusterului de atribute alternative din SmartCash pentru care se doreste modificarea campurilor furnizate. La un Cluster de atribute din SmartCash pot fi asociate mai multe magazine, iar campurile furnizate pentru cluster isi produc efectul la toate magazinele asociate.
3. SKU: Se completeaza codul SKU (codul de produs) pentru care se efectueaza importul de preturi si de atribute planificate;
4. START_DATE: Se adauga data de inceput pentru care se efectueaza acel import. Data de inceput trebuie sa fie mai mare decat data curenta;
4. END_DATE: Se adauga data de sfarsit pentru care se efectueaza acel import. Daca data de sfarsit nu este adaugata, planificarea respectiva are data de sfarsit nelimitata;
5. PRICE: Se adauga pretul de vanzare al produsului cu tva inclus, daca pretul nu este adaugat atunci planificarea respectiva va avea pretul de lista (actual din catalogul de produse), dar cu modificarile aplicate prin import;
6. IS_PROMO_PRICE: Se completeaza cu valoarea 1 daca se doreste ca planificarea respectiva sa contina PRET OFERTA, daca nu se doreste valoarea trebuie sa fie 0 sau null;
7. DISCOUNT_TYPE: Daca pe coloana DISCOUNT sunt trecute valori se va putea completa si aceasta coloana prin care se va salva regula de aplicare a discountului introdus:
0 – aplica discountul indiferent de cantitate;
1 – aplica discountul incepand cu cantitatea de minim X buc;
2 – aplica discountul pentru multiplii de cantitate din X in X buc.
8. DISCOUNT: In cazul in care pentru produsul introdus se va aplica un discount acesta va trebui completat pe aceata coloana in valoare absoluta care sa reprezinte procentul. (Ex: 5 nu 5%.)
9. DISCOUNT_2: In cazul in care pentru produsul introdus se va aplica un discount de tipul 1 sau 2 si primul discount contine informatii. Discount_2 va avea valori crescatoare fata de campul DISCOUNT.
10. DISCOUNT_3: In cazul in care pentru produsul introdus se va aplica un discount de tipul 1 sau 2 Si DISCOUNT + DISCOUNT_2 contin informatii. Discount_3 va avea valori crescatoare fata de campul DISCOUNT_2.
11. DISCOUNT_4: In cazul in care pentru produsul introdus se va aplica un discount de tipul 1 sau 2 Si DISCOUNT + DISCOUNT_2 +DISCOUNT_3 contin informatii. Discount_4 va avea valori crescatoare fata de campul DISCOUNT_3.
12. QTY_MIN_DISCOUNT: (obligatoriu daca pe coloana DISOCUNT_TYPE sunt valori diferite de 0). In aceasta coloana se va inregistra cantitatea aferenta reguli de aplicare DISCOUNT.
13. QTY_MIN_DISCOUNT_2: (obligatoriu daca pe coloana DISCOUNT_2). In aceasta coloana se va inregistra cantitatea aferenta reguli de aplicare DISCOUNT_2.
14. QTY_MIN_DISCOUNT_3: (obligatoriu daca pe coloana DISCOUNT_3). In aceasta coloana se va inregistra cantitatea aferenta reguli de aplicare DISCOUNT_3.
15. QTY_MIN_DISCOUNT_4: (obligatoriu daca pe coloana DISCOUNT_4). In aceasta coloana se va inregistra cantitatea aferenta reguli de aplicare DISCOUNT_4.
16. IS_DISCOUNT_SUSPENDED: Se completeaza cu valoare 1 daca se doreste ca planificarea respectiva sa contina optiunea activa Exclus de la discount, daca valoarea este 0 sau null aceasta optiune nu este activa;
17. IS_SALE_SUSPENDED: Se va trece valoarea 1 daca articolul trebuie sa fie blocat la vanzare, si valoarea 0 daca articolul se va lista la vanzare.
18. IS_ORDER_SUSPENDED: Se va pune valoarea 1 daca produsul va fi blocat la comanda si valoarea 0 daca se va active la comanda.
19. IS_T5: In cazul in care se doreste activare sau dazactivarea tipului de discount aferent Tiparului De Fidelizare 5 (pentu aplicatiile ce au achizitionat licenta Tipar5). Un articol care are T5 activat nu va avea si discount general
0 – discont general: activ pentru toti clientii;
1 – discount activ doar pentru clientii asociati programului de fidelizare T5;
20.TRADE_MARKUP:(Optional): Se completeaza cu valoarea adaosului comercial de referinta.
21.IS_MODIFICARE_HOLD:(optional): Semnalizeaza daca se permite modificarea articolului prin intermediul SmartCash Everywhere. Valoarea 0 = se permite modificarea si 1 –nu se permite modificarea.
22.WARNING_STOCK:: (Optional): Se completeaza stocul de atentionare, atunci cand se foloseste metoda de aprovizionare bazata pe stoc optim/stoc atentionare. Stocul de atentionare este valoarea la care trebuie sa ajunga stocul curent pentru ca produsul sa fie adaugat pe o noua comanda la furmizor.
23.OPTIMAL_STOCK: (Optional): Se completeaza stocul optim atunci cand se foloseste metoda de aprovizionare bazata pe stoc optim/stoc atentionare. Stocul Optim este valoarea pana la care trebuie sa ajunga stocul curent in urma aprovizionarii, diferenta fata de stocul curent fiind adaugata pe o noua comanda la furmizor.
24.NORMAL_LABEL_CODE:(Optional): Se completeaza codul formatului de eticheta corespunzator articolelor care NU se afla in promotie.
25.PROMO_LABEL_CODE:(Optional): Se completeaza codul formatului de eticheta corespunzator articolelor care se afla in promotie.
26.HD_LABEL_CODE:(Optional): Se completeaza codul formatului de eticheta corespunzator articolelor care se afla in hard discount.
28.ID_ESLHD_LABEL_CODE:: (Optional): Se completeaza codul formatului de eticheta corespunzator articolelor care se afla in hard discount.
27.IS_ESLLABEL_TEMPLATE:(Optional): Flag care semnalizeaza daca articolul foloseste etichete electronice ESL. Se completeaza cu valoarea 0 = nu foloseste si valoarea 1 = Foloseste.
29.LISTED_SHOP: Reprezinta faptul ca acest articol este sau nu listat pentru efectuarea de documente (intrari sau iesiri) cu el. 1=Listat, 0=Delistat.
30.USER_EMPLOYEE_ID: (Optional) Se introduce codul utilizatorului in baza caruia se efctueaza importul.
31. DELETE_INTERVAL: Se completeaza cu valoarea 1 daca se doreste stergerea unei planificari, aceasta stergere tine cont de intervalul adaugat data de inceput si data de sfarsit, daca data de inceput nu a fost adaugata atunci toate planificarile existente pe acel cod SKU se vor sterge.
Atentie!
Se pot completa doar coloanele care necesita modificari, nu este necesara completarea tuturor coloanelor.
Efectuarea importului:
Dupa completarea datelor se selecteaza calea catre fisier si formatul de data ca in imaginea urmatoare:

Prin apasarea butonului OK se efectueaza importul preturilor si a atributelor planificate. Interfata afisata este urmatoarea:
In cazul in care coloanele nu au fost completate corect, aplicatia va returna un fisier de informare cu problemele intampinate ca in imaginile urmatoare:


Dupa efectuarea unui import, acestea se pot vizualiza din catalogul de produse dupa selectarea produsul respectiv si prin apasarea butonului Planificare Cluster, ca in imaginea urmatoare:


In urma unui import de preturi si atribute planificate, acestea se vor activa prin procesul automat activ adaugat in program din meniul Logistica/Procese Automat/ Aplicare atribute planificate.