<< Click pentru afișare cuprins >> Navigare: SmartCash Shop & HQ > Managementul Clientilor > Promotii de tip grupaj |
Modulul de promotii de tip grupaj se regaseste in meniul Program/ Clienti/ Fidelizare clienti / Promotii de tip grupaj. Acest modul se activeaza cu o licenta speciala.
Interfata afisata este urmatoarea:
Definire Campanie Noua:
Pentru crearea unor promotii de tip grupaj, se va define anterior o Campanie Noua prin apasarea butonului . Aceasta campanie trebuie sa contina urmatoarele informatii:
•Data inceput;
•Data sfarsit;
•Denumire Campanie;
•Detalii Campanie (optional se pot trece detalii care se considera a fi de interes pentru operatorii din retea care au acces la vizibilitatea campaniilor);
•Asociere Campanie la Magazine (se va bifa cel putin unul, iar daca este o campanie generala se poate da click dreapta “ Selecteaza Tot”).
Interfata afisata pentru personalizarea campaniei promotionale de tip grupaj este urmatoarea:
Duplicare Campanie:
In cazul in care se doreste duplicarea unei campanii deja existente, se apasa butonul .
Modificare Campanie:
In cazul in care se doreste modificarea unei campanii deja existente, se apasa butonul si se deschide interfata de personalizare campanie, in care se vor efectua modificarile dorite.
Stergere Campanie:
Pentru a sterge o campanie se apasa butonul , interfata de confirmare stergere este urmatoarea:
Publica Campanie:
Dupa definirea campaniei si a promotiilor de tip grupaj este nececara publicarea campaniei prin apasarea butonului , interfata de confirmare publicare este urmatoarea:
Anulare Publicare Campanie:
O publicare de Campanie se poate anula prin apasarea butonului
Export Campanie:
Se poate exporta campania intr-un fisier.
Dupa ce a fost creata o campanie se pot crea grupaje promotionale in pasul urmator:
Grupaj nou:
Pentru personalizarea unui grupaj nou se apasa butonul , interfata afisata este urmatoarea:
Dupa adaugarea unei denumiri de grupaj se stabilesc tipuri si combinatii de grupaje.
Tipuri si Combinatii de Grupaje:
•Conditie Aplicare – Toate articolele din grupaj
In acest scenariu pentru a se aplica pretul promo setat pe articol sau pe grupaj, clientul va fi conditionat de achizitionarea a cel putin unei grupe de produse constituita din toate articolele selectate in cadrul grupajului si cantitatile desemnate pentru fiecare.
Mod aplicare Pret Promo:
1. Daca se selecteaza “Pret promo stabilit pentru fiecare articol din grupaj” atunci in lista de definire a articolelor ce constituie grupajul, va fi obligatorie setarea pretului promo pentru fiecare linie de articol ca in exemplul urmator:
2. Daca se selecteaza “Pret promo stabilit pe total grupaj” atunci se va activa campul “Valoare Grupaj” in care se va trece valoarea cu care se doreste a se vinde grupa de produse definite in grupaj ca in imagnea urmatoare:
•Conditie Aplicare- Oricare articol din grupaj
In acest scenariu pentru a se aplica pretul promo setat pe articol sau pe grupaj, clientul va fi conditionat de achizitionarea a cantitatii minime setata pe grupaj constituita din oricare dintre articolele selectate in cadrul grupajului.
Mod aplicare Pret Promo:
1. Daca se selecteaza “Pret promo stabilit pentru fiecare articol din grupaj” atunci in lista de definire a articolelor ce constituie grupajul, va fi obligatorie setarea pretului promo pentru fiecare linie de articol.
2. Daca se selecteaza “Pret promo stabilit pe total grupaj” atunci se va activa campul “Valoare Grupaj” in care se va trece valoarea cu care se doreste a se vinde grupa de produse definite in grupaj ca in imagnea urmatoare:
Dupa definirea unui grupaj, pentru ca acesta sa isi produca efectele in retea, este necesar a se publica intreaga campanie din care acesta face parte.
Toate grupajele se pot duplica, modifica, sterge sau se pot importa.