Promotii de tip grupaj

<< Click pentru afișare cuprins >>

Navigare:  SmartCash Shop & HQ > Managementul Clientilor >

Promotii de tip grupaj

Modulul de promotii de tip grupaj se regaseste in meniul Program/ Clienti/ Fidelizare clienti / Promotii de tip grupaj. Acest modul se activeaza cu o licenta speciala.

Interfata afisata este urmatoarea:

 

Promotii_de_tip_grupaj

 

Definire Campanie Noua:

 

Pentru crearea unor promotii de tip grupaj, se va define anterior o Campanie Noua prin apasarea butonului buton_campanie_noua . Aceasta campanie trebuie sa contina urmatoarele informatii:

Data inceput;

Data sfarsit;

Denumire Campanie;

Detalii Campanie (optional se pot trece detalii care se considera a fi de interes pentru operatorii din retea care au acces la vizibilitatea campaniilor);

Asociere Campanie la Magazine (se va bifa cel putin unul, iar daca este o campanie generala se poate da click dreapta “ Selecteaza Tot”).

Interfata afisata pentru personalizarea campaniei promotionale de tip grupaj este urmatoarea:

 

campanie_noua

 

 

 

 

Duplicare  Campanie:

In cazul in care se doreste duplicarea unei campanii deja existente, se apasa butonul buton_duplicare_campanie .

 

 

Modificare Campanie:

In cazul in care se doreste modificarea unei campanii deja existente, se apasa butonul buton_modificare_campanie si se deschide interfata de personalizare campanie, in care se vor efectua modificarile dorite.

 

 

Stergere Campanie:

Pentru a sterge o campanie se apasa butonul buton_stergere_campanie , interfata de confirmare stergere este urmatoarea:

 

confirmare_stergere_campanie

 

Publica Campanie:

Dupa definirea campaniei si a promotiilor de tip grupaj este nececara publicarea campaniei prin apasarea butonului buton_publica_campanie, interfata de confirmare publicare este urmatoarea:

 

confirmare_plublicare_campanie

 

Anulare Publicare Campanie:

O publicare de Campanie se poate anula prin apasarea butonului buton_anulare_publicare_campanie

 

Export Campanie:

Se poate exporta campania intr-un fisier.

 

 

Dupa ce a fost creata o campanie se pot crea grupaje promotionale in pasul urmator:

 

Grupaj nou:

Pentru personalizarea unui grupaj nou se apasa butonul buton_grupaj_nou, interfata afisata este urmatoarea:  

 

interfata_personalizare_grupaj

 

Dupa adaugarea unei denumiri de grupaj se stabilesc tipuri si combinatii de grupaje.

 

Tipuri si Combinatii de Grupaje:

 

Conditie Aplicare  – Toate articolele din grupaj

 

In acest scenariu pentru a se aplica pretul promo setat pe articol sau pe grupaj, clientul va fi conditionat de achizitionarea a cel putin unei grupe de produse constituita din toate articolele selectate in cadrul grupajului si cantitatile desemnate pentru fiecare.

 

Mod aplicare Pret Promo:

1. Daca se selecteaza “Pret promo stabilit pentru fiecare articol din grupaj” atunci in lista de definire a articolelor ce constituie grupajul, va fi obligatorie setarea pretului promo pentru fiecare linie de articol ca in exemplul urmator:

 

 

personalizare_grupaj

 

exemplu_grupaj

 

2. Daca se selecteaza “Pret promo stabilit pe total grupaj” atunci se va activa campul “Valoare Grupaj” in care se va trece valoarea cu care se doreste a se vinde grupa de produse definite in grupaj ca in imagnea urmatoare:

 

 

exemplu_grupaj_pret_promo_stabilit_pe_total_grupaj

 

ex_grupaj

 

Conditie Aplicare- Oricare articol din grupaj

 

 

In acest scenariu pentru a se aplica pretul promo setat pe articol sau pe grupaj, clientul va fi conditionat de achizitionarea a cantitatii minime setata pe grupaj constituita din oricare dintre articolele selectate in cadrul grupajului.

 

Mod aplicare Pret Promo:

1. Daca se selecteaza “Pret promo stabilit pentru fiecare articol din grupaj” atunci in lista de definire a articolelor ce constituie grupajul, va fi obligatorie setarea pretului promo pentru fiecare linie de articol.

 

personalizare_grupaj_oricare_articol_din_grupaj

 

grupaj_pret_pe_fiecare_articol

 

 

2. Daca se selecteaza “Pret promo stabilit pe total grupaj” atunci se va activa campul “Valoare Grupaj” in care se va trece valoarea cu care se doreste a se vinde grupa de produse definite in grupaj ca in imagnea urmatoare:

 

pret_promo_stabilit_pe_total_grupaj

 

grupaj_oricare_articol_din_grupaj_cantitate_totala_pe_grupaj

 

 

Dupa definirea unui grupaj, pentru ca acesta sa isi produca efectele in retea, este necesar a se publica intreaga campanie din care acesta face parte.

 

confirmare_pubicare

 

informare

 

 

Toate grupajele se pot duplica, modifica, sterge sau se pot importa.