<< Click pentru afișare cuprins >> Navigare: SmartCash Shop & HQ > Rapoarte > Rapoarte si situatii > Listare rapoarte centralizatoare > Receptii > Receptii si Retururi |
Optiunea Receptii si Retururi, prezenta in meniul principal la Rapoarte/Centralizatoare/Receptii/Receptii si Retururi, pune la dispozitie utilizatorului posibilitatea de a obtine un raport centralizator continand in ordine cronologica receptiile si retururile din perioada selectata in caseta urmatoare:
In mod implicit, intervalul selectat este luna curenta, dar raportul poate fi listat si pe un alt interval de timp.
Pentru introducerea datei, puteti sa completati direct in campul respectiv data in formatul ZI-LUNA-AN (in ordinea existenta pentru intreg sistemul de operare, stabilita din Control Panel/Regional Settings). O metoda mai simpla, care evita eventualele confuzii, este pusa la dispozitia utilizatorilor prin apasarea butonului lateral din campul de data. Acest buton afiseaza un meniu pop-up, care contine intr-o forma tabelara toate zilele unei luni calendaristice. Acest meniu este urmatorul:
Dupa apasarea butonului OK, acest raport se poate vizualiza sau se poate exporta intr-un format personalizat , pentru transferul catre alte programe, prin selectia optiunii necesare in interfata urmatoare:
Dupa selectarea modului de vizualizare sau printare a raportului, se va apasa butonul Ok pentru generarea raportului, care va fi de forma urmatoare: