<< Click pentru afișare cuprins >> Navigare: Instalarea pachetului SmartCash RMS > Instalarea pachetului SmartCash RMS |
Sistemul SmartCash Retail Management System, reprezinta un ansamblu de programe si componente software, ce interactioneaza unele cu celelalte, in vederea asigurarii functiunilor necesare unui magazin.
Pentru instalarea acestor componente se foloseste un program specializat de instalare denumit kit de instalare. Acest kit, poate fi livrat pe un CD, sau poate fi descarcat de pe Internet.
Pentru folosirea SmartCash RMS trebuie sa utilizati unul dintre sistemele de operare: Windows 8,Windows 8.1 sau Windows 10.
Atentie!
Pentru a putea instala programele trebuie sa fiti autentificat pe sistemul de operare cu un cont de Administrator!
Cititi cu atentie continutul fiecarei casete din programul de instalare. Acestea va ofera informatii importante in legatura cu modulele de program instalate.
In continuare sunt explicate etapele ce vor fi parcurse de-a lungul procesului de instalare. Primul pas este selectia limbii in care sunt afisate optiunile de instalare.
Dupa selectarea limbii sunteti intampinati de pagina de bun venit impreuna cu recomandarile privind instalarea pachetului.
Instalarea produsului presupune acceptarea Contractului de Licentiere. Acesta stabileste termenii in care aveti dreptul sa utilizati in mod legal, programele incluse in pachetul de distributie SmartCash RMS.
Cititi pana la capat acest contract, folosind scroll-ul lateral, pentru a intelege modelul de licentiere si drepturile ce va revin in urma achizitionarii licentei de utilizare.
Pasul urmator, va ofera posibilitatea de a selecta un director de instalare a aplicatiei pe calculatorul dvs, altul decat cel implicit, care este C:\Program Files\SmartCash. Daca nu doriti modificarea, apasati butonul Continua, pentru a trece la pasul urmator.
Urmatoarea etapa, presupune selectia componentelor din pachetul SmartCash RMS, ce vor fi instalate. Numarul si tipul componentelor difera in functie de varianta de instalare si configuratia magazinului dvs. Daca doriti sa evaluati produsul sau rulati toate componentele RMS-ului pe un singur calculator puteti selecta tipul de instalare denumita Statie de lucru combinata pentru magazine si server magazin(Pos + Backoffice + Server)
Pasul urmator presupune alegerea componentelor aditionale pe care le doriti sa le instalati pe statia de lucru.
Caseta urmatoare sumarizeaza optiunile pe care le-ati facut de-a lungul pasilor anteriori. Apasand butonul Instaleaza, veti proceda la copierea automata a pachetului de programe pe calculatorul dvs.
Caseta urmatoare, prezinta un cursor, care afiseaza starea procesului de copiere a programelor.
Ca parte a procesului de instalare a pachetului SmartCash, va fi instalat si serverul SQL Firebird SuperClassic.
La finalizarea intregului proces de instalare este recomandata repornirea calculatorului si este afisata urmatoarea caseta:
Va sunt prezentate concluziile instalarii si va sunt propuse o serie de actiuni ce pot fi efectuate la finalizarea procesului de instalare.
Atentie!
Cititi totdeauna ultimele noutati incluse in pachetul de distributie!
In urma instalarii pachetului de programe SmartCash Retail Management System, in functie de selectia componentelor instalate, programele pot fi rulate din urmatoarele locatii:
•Cu ajutorul directorului creat automat pe desktop dupa instalare, ca in exemplul urmator:
In cazul in care pe aceeasi statie sunt adaugate mai multe instante SmartCash RMS, acestea se ragasesc ca in exemplul urmator:
•Din meniul Start/ All Programs/Magister Software/SmartCash RMS :