<< Click pentru afișare cuprins >> Navigare: SmartCash Shop & HQ > Logistica > SmartCash ANAF Connector |
Programul SmartCash Shop permite monitorizarea permanenta si gestionarea eficienta a documentelor care au fost raportate catre ANAF cu ajutorul modulului SmartCash Anaf Connector.
Se poate accesa din meniul Logistica/ SmartCash Anaf Connector, interfata afisata este urmatoarea:
Aceasta interfata permite filtrarea documentelor dupa un interval de timp, tipul de operatie Anaf RO eFactura sau Anaf RO eTransport.
Documentele se pot filtra si in functie de starea acestora:
Dupa selectarea criteriilor de selectie se apasa butonul Actualizare Documente.
Afisarea documentelor de tip eTransport contine inca o coloana fata de afisarea documentelor de tip eFactura ,care se numeste UIT (Codul unic al transportului) acest cod se tipareste pe avizele care contin marfa de risc.
Toate aceste informatii se pot printa sau se pot exporta din optiunile urmatoare:
Cu acest modul se poate control de la distanta modul in care documentele au fost sincronizate cu Anaf. Pe baza drepturilor de acces, exista posibilitatea de a inchide si retransmite documentele care au avut erori.
Dupa fixarea problemelor intalnite in mesajul documentului transmis de ANAF se selecteaza documentul respectiv si se apasa click dreapta din care se selecteaza optiunea Inchide si retransmite documente, ca in imaginea urmatoare:
Documentul care a intampinat erori este trecut in Stare Validare Anaf Inchis si retransmis cu informatiile corecte.
Inchiderea si retransmiterea documentelor se poate efectua si prin selectie multipla.
In partea de jos a modului se pot vizualiza mesajele de incarcare si validare Anaf pentru fiecare document. Mesajul de validare Anaf se poate accesa prin apasarea butonului din imaginea urmatoare: