<< Click pentru afișare cuprins >> Navigare: SmartCash Mobility > SmartCash Mobility Client Android > Comenzi de Livrare |
Deschiderea unei Comenzi de Livrare se face din meniul principal, alegand optiunea Livrari Client din sectiunea Comenzi.
Inainte de a deschide o comanda noua sau de a prelucra o comanda in lucru trebuie ales numele clientului. Pentru aceasta, in campul specific cautarii (marcat in imaginea de mai jos), se introduce o denumire partiala sau se alege din lista derulanta clientul definit in prealabil in catalogul de clienti. Exista insa posibilitatea de a deschide o livrare fara a fi necesar alegerea unui client, prin selectarea optiunii Comanda Anonima (Fara Client).
Nota!
Pentru actualizarea listei cu clientii (in cazul in care au fost efectuate modificari in backoffice in timpul operarii cu terminalul mobil), in partea superioara dreapta se apasa butonul .
Comanda Noua
Pasul urmator, dupa selectarea furnizorului si selectarea tab-ului Comanda Noua din zona inferioara, este de a apasa butonul Deschide Comanda Livrare Noua (insemnat in imaginea de mai jos). Este recomandat ca inainte de deschiderea comenzii sa verificati corectitudinea numelui clientului ales in sectiunea Comanda Livrare pentru client ... .
Odata cu deschiderea unei noi comenzi de livrare se va deschide urmatoarea fereastra in care veti putea atat scana sau introduce codul cat si cantitatea articolului ce urmeaza a fi adaugat pe comanda.
Dupa introducerea/scanarea codului este necesara introducerea cantitatii, apoi pe ecranul termialului mobil vor aparea urmatoarele informatii: descrierea articolului impreuna cu stocul curent, pretul de vanzare aferent, pretul special, stoc alerta si stoc optim. Dupa verificarea datelor se apasa tasta Enter din cadrul tastaturii terminalului mobil si vom observa in partea inferioara in cadrul sectiunii Valoare Comanda totalul comenzii (vezi imaginea de mai jos). In cazul in care ati introdus sau scanat un articol gresit se apasa butonul C din partea inferioara (marcat in imaginea de mai jos), urmand apoi sa repetati operatia cu articolul dorit.
Observatie!
In cazul in care pe ecranul terminalului mobil apare tastatura virtuala se selecteaza optiunea Null Keyboard din cadrul setarilor terminalului mobil.
Nota!
In cazul in care a fost scanat sau introdus un cod nedefinit in nomenclatorul de produse din backoffice, aplicatia va afisa o eroare conform imaginii de mai jos:
In cazul in care se doreste vizualizarea articolelor de pe o comanda se apasa butonul , acest buton reprezentand butonul de informatii pentru comanda in curs, urmand apoi sa se deschida o fereasta in care sunt listate denumirile articolelor cat si valoarea acestora. In campul specific cautarii (marcat in imaginea de mai jos) se pot filtra rezultatele dupa denumire sau valoare. Tot aici se pot sterge articole prin apasarea butonului Sterge Linie (vezi imaginea de mai jos).
Pentru a reveni la pagina anterioara se apasa butonul .
Dupa adaugarea tuturor articolelor pe comanda apasati butonul Emite Comanda. Vi se va cere sa confirmati operatia. Daca doriti sa emiteti comanda apasati pe butonul YES. Pentru anulare apasati butonul NO.
In cazul in care ati optat pentru confirmarea emiterii comenzii, aplicatia va reveni in meniul principal.
In cazul in care doriti sa anulati comanda apasati butonul Anuleaza Comanda. Vi se va cere sa confirmati operatia. Daca doriti sa stergeti comanda apasati pe butonul YES. Pentru anulare apasati butonul NO.
Dupa anularea comenzii de livrare aplicatia va reveni in meniul principal.
Comenzi in lucru
Dupa selectarea clientului, se selecteaza din partea inferioara tab-ul Comenzi In Lucru, urmand apoi sa se selecteze numarul comenzii in lucru din lista derulanta. De precizat este faptul ca in momentul in care procesati o comanda de livrare in lucru aceasta este reluata din momentul in care a fost abandondata. In campul Filtreaza in lista de comenzi in lucru din partea superioara (marcat in imaginea de mai jos) se pot filtra datele in functie de numarul de comanda sau de data. In imaginea de mai jos este prezentata selectia Comenzii in Lucru:
Dupa adaugarea tuturor articolelor pe comanda apasati butonul Emite Comanda. Vi se va cere sa confirmati operatia. Daca doriti sa inchideti comanda de livrare apasati pe butonul YES. Pentru anulare apasati butonul NO.
In cazul in care doriti sa stergeti receptia apasati butonul Anuleaza Comanda.
In cazul in care se doreste vizualizarea articolelor de pe o comanda se apasa butonul , acest buton reprezentand butonul de informatii, urmand apoi sa se deschida o fereasta in care sunt listate denumirile articolelor cat si valorile acestora. In campul specific cautarii (marcat in imaginea de mai jos) se pot filtra rezultatele dupa denumire sau valoare. Tot aici se pot lista la o imprimanta detaliile comenzii prin apasarea butonului Tipareste Comanda (vezi imaginea de mai jos).
Pentru a reveni la pagina anterioara se apasa butonul .