Prezentare Generala

<< Click pentru afișare cuprins >>

Navigare:  SmartCash Shop & HQ > Notiuni Introductive >

Prezentare Generala

 

Programele Smartcash HQ si SmartCash Shop reprezinta componentele principale ale suitei SmartCash RMS.

 

SmartCash Shop este aplicația din suita SmartCash RMS responsabilă cu managementul magazinelor independente sau conectate într-o rețea. Împreună cu serviciile de automatizare, a celor destinate aplicațiilor mobile sau informării clienților, SmartCash Shop acoperă toate necesitățile de administrare ale unui magazin modern.Si este  responsabila de organizarea magazinului, de controlul fluxului de marfa din momentul intrarii in magazin si pana la iesirea prin punctele de vanzare.

 

SmartCash HQ este aplicația din suita SmartCash RMS responsabila cu managementul lanțurilor de magazine. Alături de ecosistemul de servicii de automatizare și interconectare web, destinat centralelor de magazine, SmartCash HQ asigura controlul unificat al rețelelor de magazine cu un număr nelimitat de unități.

Orice rețea de magazine SmartCash poate include atat magazine clasice, cât și unul sau mai multe magazine online. SmartCash HQ este și centrul de control operațional al platformelor eCommerce, folosind aceleași unelte ca în cazul magazinelor offline.

 

Functii principale SmartCash Shop:

Intretine catalogul de produse si preturi, impreuna cu codurile asociate fiecarui produs, pretul, stocul existent si o serie intreaga de caracteristici necesare identificarii rapide a articolelor;  

Permite controlul unitar al codurilor de bare pentru cantar, si programarea acestora integrata;

Intretine liste detaliate de furnizori si clienti, impreuna cu datele de contact ale acestora;

Mentine gestiunea cantitativa si valorica dupa una din metodele FIFO/LIFO;

Mentine permanent stocul la zi, nefiind necesare operatii suplimentare pentru determinarea acestuia;  

Este interfatat cu terminale POS fiscale bazate pe imprimantele Datecs (FP800, FP 700, DP25, DP05, WP50, DP150), Custom (K3F, Q3XF, Big Plus), Athos (V-WS, Epson TMT810), Tremol (FP21, M20), Daisy (Compact M, Expert SX, Compact S, Perfect M);.

Asigura disponibilitatea intregului nomenclator de produse la casele de marcat sau la terminalele POS, indiferent de dimensiunile acestuia;

Asigura preluarea vanzarilor de la casele de marcat sau terminalele POS, fara intreruperea operarii pe casa, cu detalierea la nivel de tranzactie (voidari, stornari, etc), pentru fiecare casa si operator (cheie) in parte;

Asigura preluarea incasarilor si a modurilor de plata de la casele de marcat (numerar, bon valoric, credit card);

Asigura o securitate sporita si usurinta in administrare, prin accesul parolat al utilizatorilor;

Tine cont de drepturile de utilizare stabilite pentru fiecare operator in parte, si de setarile generale de securitate din sistemele de operare Windows 8, Windows 8.1, Windows 10 (Admin, Limited user acount, etc);

Inregistreaza operatorul curent, la orice emitere de acte cu programul, efectuand auditarea toturor operatiilor;

Permite, efectuarea urmatoarelor operatiii: receptii marfa, preluare vanzari prin casa sau POS, facturare, consumuri, retururi la furnizor, transferuri intre magazine, retururi de la clienti, facturare la bon fiscal, etc;

Asigura managementul integrat al modificarilor de pret cu emiterea intregului set de documente aferente schimbarii de pret: LDI, procese verbale, declaratie gestionar, etc.

Listeaza atat rapoartele primare (Factura, NIR, Bon Consum) precum si situatii cumulative, in functie de diverse criterii (pe intervale de timp, clienti, etc);

Listeaza fisele de magazie pentru orice produs, precum si situatii de analiza a preturilor de achizitie / vanzare pentru fiecare produs in parte;

Permite tiparirea de etichete de coduri de bare sau etichete de raft direct din program, pe orice suport disponibil.

Asigura efectuarea receptiei sau identificarii si cu un cititor de coduri de bare;

Permite exportul si transferul redundant al datelor prin Internet, catre un server central pentru integrare in aplicatii terte de contabilitate, BI, ERP, etc;

 

Functii principale SmartCash HQ:

Acces vizualizare stocuri si vanzari la orice magazin din retea.

Informatii centralizate din intreaga retea de magazine.

Analize complexe asupra activitatii.

Gestionare politici de achizitii si de pret de achizitie negociat pentru toate magazinele dintr-o retea de magazine.

Gestionare politici de vanzare diferentiate pe magazine.

Intretinere catalog global cu utilizatori, drepturi de acces si repartizarea acestora pe magazine.

Gestionare loturi aprovizionare articole.

Intretinere catalog unic de produse si generarea de actualizari incrementale pentru reteaua de magazine.

Controlul centralizat al marfurilor in tranzit intr-o retea de magazine.

Listarea centralizata a analizelor de stoc intr-o retea de magazine.

Gestionarea politicii de achizitie si de pret de achizitie negociat pentru toate magazinele dintr-o retea.

Intretinere catalog unic de produse si generarea de actualizari incrementale pentru reteaua de magazine.

Gestionare politici de vanzare diferentiate pe magazine.

Intretinere catalog unic de clienti, furnizori, magazine si generarea de actualizari pentru reteaua de magazine.

Transmiterea actualizarilor de liste de produse si preturi PayZone™ intr-o retea de magazine.

Exportul stocului global pe magazine sau pe furnizori in oricare dintre formatele: EXCEL, XML, DBASE.

Consolidare solduri vanzari cumulate, cumparari pe credit si informatii personalizate pentru clienti si pentru transferul lor in retea la integrarea cu SmartCash Fidelity.

 

Data ultimei actualizari: 02.12.2024