SmartCash Retail Management System

Configuratia recomandata

Configuratia recomandata

Previous topic Next topic  

Configuratia recomandata

Previous topic Next topic  

Programul SmartCash Lynx poate functiona instalat pe serverul central din backoffice sau instalat pe orice statie de lucru conectata in acceasi retea locala LAN cu serverul central.

La instalarea pe acelasi sistem cu serverul SQL, configuratia sistemului este data de cea solicitata de programul SmartCash Shop.

 

Configuratie hardware minima recomandata pentru instalarea pe o statie de lucru separata de server:

- Procesor Intel Celeron 1.5GHz sau mai nou;

- Memorie minim 512 MB RAM;

- Hard-disk de 10-20 Gb;

- Placa video care sa permita rezolutia de 800x600 pixeli cu 16 milioane de culori;

- Display color cu rezolutia minima de 800x600 pixeli recomandabil;

- Adaptor LAN 100 MB si conexiune la serverul SQL;

- Sistem de operare: Windows XP Home sau Professional / Windows 2000 / Windows 7;

- UPS cu protectie la suprasarcina;

 

Observatii:  

Se recomanda utilizarea de componente originale, de calitate, pentru a evita intreruperea activitatii de vanzare si pericolul pierderii datelor.

Indiferent de situatie, este obligatorie utilizarea de UPS-uri pentru protectia la intreruperi accidentale de curent atat a caselor de marcat cat si a statiilor pe care se instaleaza aplicatiile. Peste tot unde exista pericolul aparitiei de suprasarcini electrice datorate retelei de alimentare sau instalatiilor de proasta calitate, este recomandata introducerea de prize sau UPS-uri cu protectie la suprasarcina pentru a evita distrugerea componentelor si in ultima instanta a bazei de date utilizate de programe.

 

Important!

Producatorul nu isi asuma nici o responsabilitate pentru integritatea datelor sau a aplicatiilor, atata vreme cat acestea au fost afectate de caderi de tensiune in lipsa unor echipamente de protectie adecvate.