SmartCash Retail Management System

Istoricul operatiilor

Istoricul operatiilor

Previous topic Next topic  

Istoricul operatiilor

Previous topic Next topic  

In interfata principala, numita Istoric Operatii veti avea intotdeauna un raspuns detaliat la operatiile desfasurate. Puteti verifica daca actualizarile de catalog s-au trimis sau daca s-au primit corect. In cazul in care apare o eroare, in timpul procesului de trimitere respectiv primire, SmartCash Lynx va afisa data si  mesajul de eroare.

 

Posibile erori ce pot aparea:

 

Nu este instalata nicio licenta : Deschideti programul SmartCash Shop si apasati Activare Licenta din meniul Ajutor -> Instalare Licenta .
Calea bazei de date nu este setata corect : Se va afisa in fereastra Istoric Operatii un mesaj in care se va specifica acest lucru. Conectati programul la calea corecta a bazei si reporniti aplicatia.
Numele incorect al directorului din care se preia/transmite: Corectati setarile din backoffice si  reporniti programul.

 

 

 

Prin intermediul meniului click dreapta veti putea accesa un optiunile  :

 

Verificare Manuala: Se foloseste atunci cand se doreste verificare unei noi actualizari.
Reinitializare: Se foloseste doar atunci cand se doreste trimiterea integrala a cataloagelor de produse.
Iesire Program: Se foloseste pentru oprirea programului SmartCash Lynx.

 

 

Pe al doilea tab Configurare veti putea vizualiza toate configuratiile facute anterior in backoffice sau in meniul operatii din SmartCash Lynx. Aceasta fereastra are caracter strict informativ. Accesand fiecare tab : Baze de Date, Locatie Instalare, Sincronizare Nomenclatoare, Raportare Tranzactii, Interfata MSSQL, Alertare si Log , puteti vizualiza informatiile care va intereseaza cu privire la optiunile alese.