SmartCash Retail Management System

Depanarea intreruperilor comunicatiei

Depanarea intreruperilor comunicatiei

Previous topic Next topic  

Depanarea intreruperilor comunicatiei

Previous topic Next topic  

Deoarece toate casele de marcat, indiferent de model, permit inchiderea bonului curent fara primirea confirmarii de la calculator, este evident ca in cazul lipsei de comunicatie cu calculatorul informatiile referitoare la inchiderea bonului nu mai pot fi preluate de calculator.

 

Totusi, la restabilirea comunicatiei cu casa de marcat, Programul SmartCash ECR asigura si in aceasta situatie defavorabila preluarea si salvarea integrala a tuturor tranzactiilor efectuate pe ultimul bon. La restabilirea comunicatiei, toate cererile de pret de la casa respectiva pentru un articol vor fi ignorate si nu se va  returna nici un pret pentru articolele cerute. In acest fel operatorului de la casa de marcat ii este interzisa efectuarea oricarei tranzactii pana cand datele aferente bonului precedent nu au fost mai intai recuperate.

 

Pentru aceasta, se deconecteaza intai programul SmartCash ECR (se opteaza pentru butonul 'Yes' in caseta de atentionare de mai jos):

 

 

In acest moment, orice actiune efectuata pe casa de marcat va fi semnalata prin eroare de catre aceasta. Apoi sunt urmati pasii de mai jos, pentru a debloca manual casa:

- se selecteaza casa care este blocata la cerere de pret

- se apasa click-dreapta la mouse

- apare o casuta care indica 'Deblocare casa cu numarul X'

- se apasa pe optiunea 'Deblocare casa cu numarul X'

 

 

Nota:

Pentru date suplimentare cititi sectiunea:Metode de protectie a caselor Datecs