Preturi de vanzare planificate

<< Click pentru afișare cuprins >>

Navigare:  SmartCash Shop & HQ > Managementul Catalogului de Produse >

Preturi de vanzare planificate

Politici de pret planificate sau promotii de tip " Revista",  functionalitatea aceasta este disponibila in varianta de distributie SmartCash Enterprise si SmartCash HQ .

Pentru activarea modului este necesar sa stabiliti din contul de administare ce utilizator are dreptul la aceasta operatiune.  Din drepturi de utilizator in sectiunea Managmentul  produselor,  se vor bifa  optiunile Preturi de vanzare planificate  si Actualizare preturi planificate .

Modulul trebuie activat din setarile programului SmartCash Shop-Personalizare program-> Optiuni generale-> prin bifarea   functiei:  Foloseste preturi de vanzare planificate.

In nomenclatorul de produse  se va observa in  sectiunea articol catalog  optiunea :  Preturi vanzare planificate. Acest buton permite accesul   la planificatorul  preturilor de vanzare la articolul curent selectat din nomenclator ca in imaginea de mai jos :

 

Catalogul_de_produse_preturi_planificate

 

Planificarea se poate efectua doar pe perioada din viitor,nu se poate activa in ziua curenta. Interfata preturilor de vanzare planificate este similara cu interfata preturilor de achizitie  negociate.

Ea se compune dintr-un numar de trei tab-uri , care pastraza un anumit set de informatii :

In primul tub sunt preturile planificate  curent ,acelea care nu si-au produs efectul inca sau  sunt in curs de producere a efectului ;

In al doilea tab sunt salvate toate preturile planificate care si-au produs efectul in trecut  si in acest fel sunt arhivate;

In cel de-al treilea tab este salvat istoricul  aplicarilor acestor preturi planificate pe sala.

Prin apasarea butonului Adauga se poate  planifica  un pret , interfata afisata este urmatoarea :

 

 

Catalogul_de_produse_preturi_planificate2

 

 

In sectiunea Catalog curent se selecteaza catalogul pe care se doreste planificarea pretului de vanzare ,se poate stabili atat pe catalogul general cat si pe un catalog alternativ, in cazul in care se lucreaza pe o retea de magazine.Aplicatia va afisa automat ziua urmatoare ca data de inceput,apoi se stabileste care este data de expirare a pretului respectiv.Se stabileste pretul de vanzare  planificat  unde aveti si posibilitatea de a bifa  optiunile aferente prodului: Pret oferta, blocat la vanzare, exclus de la orice discount, exclus de la comenzi aprovizionare si blocat la receptie cat si adaugarea de discount si cantitatea minima de discount.

Dupa stabiliarea unui pret de vanzare se va observa ca desi a fost adaugata un singur interval de selectie  este adus inca un interval ce  automat  a fost completat la dreapta  cu termen de expirare nelimitata si cu pretul curent  ,programul automat intretine intervalele de valabilitate ale preturilor  de vanzare sa stie la ce pret trebuie sa revina , pe ce pret sa se intoarca incepand cu data de finalizare a promotiei respective.Se pot adauga si intervale care se suprapun ,aplicatia va efectua automat segmentarea corecta pe axa timpului .

Modificarea este un proces care permite doar schimbarea pretului de vanzare si a celor patru  optiuni  aferente produsului ,ca in imaginea de mai jos :

 

 

Catalogul_de_produse_preturi_planificate3

In catalogul de produse veti observa ca in coltul din  partea dreapta  este un control de tip data Catalogul_de_produse_preturi_planificate4  ,acesta este folosit pentru a putea afisa catalogul de produse la o data din viitor  cu preturile respective planificate .

Pentru a efectua importul masiv al  preturilor  planificate  prin excel ,din meniul Logistica->Import preturi  planificate se obtine fisierul  matrita in care se completeaza coloanele :

Cod operator (nr de marca)daca acesta nu este introdus, importul este afisat pe utilozatorul logat in aplicatia SmartCash Shop;

Cod lista de preturi este folosit  pentru a putea efectua un import cu o centrala de magazine, pentru ficare articol trebuie furnizat codul categoriei seteta din nomenclatoare cataloage alternative.

SKU-PLU - codul unic de identificare a produsului respectiv

Data de inceput si data de sfarsit a pretulu:,daca data de sfarsit nu este adaugata, efectul pretului de vanzare se va produse pe termen nelimitat. Data de start este obigatoriu a fi furnizata,daca nu este furnizata sau este o data mai veche decat ziua urmatoare este afisata o eroare la importul liniei si nu este acceptata.

Pretul  si cele patru optiuni : Oferta Blocatla vanzare, exclus de la orice discount, exclus de la comenzi aprovizinare si blocat la receptie ,daca campurrile nu sunt completata ele se pun automat pe valoarea implicita  0.

Daca importul  a esuat sau a fost produs cu informatii gresit introduse,pentru a sterge intervalul existent exista posibilitatea de a relua importul identic cu completarea coloanei Interval l cu valoarea 1.

 

 

In nomenclatorul de produse exista un nou tip de listare :Listare preturi planificate curent selectate sau toate, listare de preturi pentru care articolul are preturi planificate.Exista si un raport de monitorizare: Centralizatoare->  aplicari preturi planificate, permite monitorizarea pretuilor aplicate pe sala pe un interval de timp.

Aceste preturi se aplica prin  intermediul modulului  din Logistica->Automatizare procese.Dupa adaugarea unui proces de tip Aplicare preturi planificate aceste preturi se activeaza automat.