Receptii si Retururi

<< Click pentru afișare cuprins >>

Navigare:  SmartCash Shop & HQ > Rapoarte > Rapoarte si situatii > Listare rapoarte centralizatoare > Receptii >

Receptii si Retururi

Optiunea Receptii si Retururi, prezenta in meniul principal la Rapoarte/Centralizatoare/Receptii/Receptii si Retururi, pune la dispozitie utilizatorului posibilitatea de a obtine un raport centralizator continand in ordine cronologica receptiile si retururile din perioada selectata in caseta urmatoare:

 

receptii_retururi_012019

 

In mod implicit, intervalul selectat este luna curenta, dar raportul poate fi listat si pe un alt interval de timp.

Pentru introducerea datei, puteti sa completati direct in campul respectiv data in formatul ZI-LUNA-AN (in ordinea existenta pentru intreg sistemul de operare, stabilita din Control Panel/Regional Settings). O metoda mai simpla, care evita eventualele confuzii, este pusa la dispozitia utilizatorilor prin apasarea butonului lateral din campul de data. Acest buton afiseaza un meniu pop-up, care contine intr-o forma tabelara toate zilele unei luni calendaristice. Acest meniu este urmatorul:

 

rapoarte_042019

Dupa apasarea butonului OK ,acest raport se poate vizualiza,se poate exporta intr-un format personalizat si  poate fi salvat direct in  format Excel, Word, etc, pentru transferul catre alte programe, prin selectia optiunii necesare in interfata urmatoare:

 

situatii_detaliate_022019

 

Dupa selectarea modului de vizualizare sau printare a raportului, se va apasa butonul Ok pentru generarea raportului, care va fi de forma urmatoare:

 

receptii_retururi_022019