SmartCash Retail Management System

Discount-uri Automate Stabilite din Backoffice

Discount-uri Automate Stabilite din Backoffice

Previous topic Next topic  

Discount-uri Automate Stabilite din Backoffice

Previous topic Next topic  

Pagina Personalizare POS Discount-uri Automate Stabilite din Backoffice este disponibila prin selectarea optiunii omonime din cadrul meniului lateral sau prin apasarea tastei F4 de la tastatura si selectarea sectiunii Discount-uri Automate Stabilite din Backoffice.Pagina permite stabilirea modului in care sunt acordate discount-urile definite in backoffice si selectarea anumitor tipuri de discount-uri.In urmatoarea imagine sunt prezentate setarile pentru discount-urile stabilite in partea de backoffice:

 

 

Aplica discount-ul de articol doar pentru posesorii de card de fidelitate

Se foloseste in momentul in care administratorul are definit in back-office un articol cu discount si doreste sa acorde discount-ul doar posesorilor de card de fidelitate.

 

Interzice cumularea discount-ului de client cu discount-uri de articol

Este folosit in momentul in care administratorul nu doreste cumularea discount-ului de client cu cel setat pe articol in back-office.De exemplu daca discount-ul acordat pentru un client este de 10% si pentru un articol este de 20 % se va alege unul dintre acestea.

 

La acordarea discount-ului de tip Happy Hour ignora alte tipuri de discount

Este folosit in momentul in care in back-office este definit un discount de tip Happy Hour intre anumite ore.In acel interval orar discount-ul de tip Happy Hour nu se cumuleaza cu nici un alt discount.

 

Aplica discount-ul de tip Fidelity numai pentru bonuri fara alte tipuri de discount

Este utilizat in momentul in momentul in care se doreste ca discount-ul de tip Fidelity sa se aplice fara a fi cumulat cu alte tipuri de discount-uri.

 

Acorda cel mai mare discount,intre cel de client si cel de articol

Se foloseste in momentul in care administratorul are definite in back-office doua tipuri de discount-uri.De exemplu in cazul in care este definit un articol cu discount de 10% si discount-ul de client este de 30 % se va alege discount-ul de client, fiind mai mare.

 

Acorda cel mai mare discount indeferent de surs(client,articol,HH,Fidelity)

Compara toate discount-urile disponibile in backoffice si este acordat cel mai mare.