SmartCash Retail Management System

Identificare Client

Identificare Client

Previous topic Next topic  

Identificare Client

Previous topic Next topic  

Daca se doreste deschiderea unui bon fiscal pentru un client inregistrat in baza de date cu clienti ai firmei (care poate sau nu beneficia de un anumit discount), cu sau fara card de client, inainte de a deschide un bon fiscal se apasa butonul CARD CLIENT si se introduce manual numarul cardului sau se scaneaza codul de bare al cardului.

 

 

Acest numar poate fi introdus fie manual (vezi exemplul de mai sus), prin utilizarea tastelor numerice la o tastatura standard, sau a tastaturii virtuale pentru un ecran touch-screen, fie direct prin scanare cu cititorul de coduri de bare in cazul utilizarii de carduri de client cu coduri de bare suportate.

Daca numarul introdus identifica un client inregistrat in sistemul Backoffice, pe interfata va fi marcat acest lucru indicandu-se numele clientului in zona din stanga exact ca in imaginea de mai jos, langa numarul de bon curent. In caz contrar se va afisa un mesaj pe display-ul POS-ului indicand ca respectivul cod nu este asociat unui client inregistrat.

Dupa identificarea clientului, toate articolele vandute pe POS pentru clientul respectiv vor urma politica de fidelizare stabilita prin sistemul de Back-Office.Mai jos este prezentata interfata dupa identificarea clientului:

 

 

Observatie!

Pentru celelalte tipuri de interfete (Magazin General,Servire Rapida) , identificarea clientului se realizeaza dupa acelasi sistem.