SmartCash Retail Management System

Vanzarea prin Interfata Servire Rapida

Vanzarea prin Interfata Servire Rapida

Previous topic Next topic  

Vanzarea prin Interfata Servire Rapida

Previous topic Next topic  

Interfata de vanzare corespunzatoare optiunii Servire Rapida este prezentata in imaginea urmatoare:

 

 

Aceasta interfata este accesibila numai daca in meniul Personalizare POS  a fost activata.

 

Vanzarea articolelor prin intermediul interfetei Servire Rapida se realizeaza in felul urmator:

 

1) Se va selecta departamentul/ clasa(categoria) din care se vor vinde articolele prin apasarea butonului specific pentru Schimbarea Categoriei.

 

Va fi afisata un panou cu butoane  cu toate departamentele / clasele, din care se va alege cel (cea) dorit(a) efectuand simplu click (cu mouse-ul), sau o singura atingere (pentru touch-uri) pe numele acestuia (acesteia) si apoi pe butonul OK. Ca urmare a acestei actiuni toate articolele din cadrul acestuia (acesteia) vor fi afisate in panoul central, denumit Panou produse.

Articolele vor fi enumerate in ordine alfabetica de la stanga la dreapta si de sus in jos. Pentru vizualizarea tuturor (in cazul in care acestea nu incap toate in panoul central), se vor folosi cele doua sageti de navigare, sus-jos la fel ca in cazul imaginii de mai jos:

 

 

2) Pentru adaugarea pe bon a articolelor, se va selecta prin simplu click (cu mouse-ul), sau o singura atingere (pentru touch-uri), articolul dorit, care va fi adaugat pe bon si totodata in Panoul Bon.

Daca se doreste vanzarea simultana a mai multor bucati dintr-un produs, in cazul existentei la POS a unei tastaturi se va introduce nr. de bucati urmat de tasta * si apoi se va selecta produsul dorit. In cazul sistemelor touch-screen se va apasa butonul T-Key, va aparea un panou cu cifre si se va efectua aceeasi procedura de acolo.

In cazul in care cantitatea a fost introdusa gresit se va corecta prin apasarea butonului C (sau tasta Esc).

 

3) In cazul in care se doreste aplicarea unui discount pe intregul bon, conform politicii de fidelizare, se va urma procedura descrisa in capitolul Identificare Client.

 

4) Daca sistemul are in componenta si un cantar, si daca in prealabil acesta a fost configurat sa lucreze cu POS-ul, atunci prin apasarea butonului Kg (sau combinatia de taste Ctrl + F1) POS-ul va prelua de la cantar greutatea pe care acesta o afiseaza, respectiv a produsului care se cantareste.

 

6) In cazul in care se doreste tiparirea articolelor la Imprimanta de Sectie se va apasa pe butonul Print Sectie. Pentru mai multe informatii a se vedea capitolul Dispozitive Periferice.

 

5) Pentru anularea anumitor articole de pe bon (in cazul in care s-a gresit), sau chiar a intregului bon (in cazul in care clientul s-a razgandit), se va urma procedura descrisa in capitolul Voidarea articolelor.

 

6) Dupa adaugarea tuturor articolelor pe bon, se va apasa butonul PLATA, POS-ul ajungand in interfata principala Plati-PLU. Pentru finalizarea bonului se vor consulta capitolele Achitarea bonului si Inchiderea acestuia.

 

 

Nota! Serviciile Payzone se vand in mod similar cu celelalte servicii si produse din catalogul de produse. Diferenta este ca odata cu printarea bonului fiscal, la imprimanta A4 se vor printa si voucherele ce trebuiesc date clientilor.