SmartCash Retail Management System

Prezentare Generala

Prezentare Generala

Previous topic Next topic  

Prezentare Generala

Previous topic Next topic  

SmartCash Shop este componenta sistemului SmartCash RMS, responsabila de organizarea magazinului, de controlul fluxului de marfa din momentul intrarii in magazin si pana la iesirea prin punctele de vanzare.

Incepand cu Versiunea SmartCash RMS 2017, a fost introdusa o noua componenta software operationala denumita SmartCash Enterprise. Aceasta este destinata exclusiv centralelor de magazine SmartCash RMS, reprezentand un tip de distributie specializat al programului SmartCash Shop. Din acest motiv manualul de utilizare al acestor produse este comun.

 
Construit intr-o arhitectura optimizata client-server, aplicatia acopera toate cele trei sectoare esentiale pentru buna desfasurare a activitatii în orice magazin: logistica, gestiune, management. Toate cele trei segmente sunt accesibile printr-o interfata simpla si eficienta, proiectata pentru utilizatorii neinitiati.

 

Variantele de licentiere pentru SmartCash Shop sunt urmatoarele:

SmartCash Shop - Lite
SmartCash Shop - Standard
SmartCash Shop - Cluster
SmartCash Shop - Professional

 

Versiunea Lite se adreseaza magazinelor mici sau acelor magazine care nu sunt interesate decat de segmentul vanzari, fiind o unealta pentru gestionarea rapida a nomenclatoarelor de produse la vanzarea prin case de marcat sau POS-uri. In acelasi timp asigura controlul detaliat al vanzarilor prin casa pe schimburi si inchideri, asigurand controlul unificat al logisticii de magazin.
Incepand cu varianta Standard este permisa operarea cu stoc, si a documentelor primare, iar varianta Professional include toate functiile de automatizare a procesului de desfacere si de control mai exact al activitatii. De asemenea, versiunea Cluster  conectarea directa a magazinelor in retele integrate SmartCash.
Varianta Professional este destinata magazinelor cu un numar insemnat de activitati comerciale si de angajati, care interactioneaza cu multi furnizori si include toate functiile de automatizare a proceselor de desfacere si de control a activitatii comerciale.

 

Versiunea SmartCash Enterprise a fost creata special pentru  centralele lanturilor de magazine. Aceasta asigura managementul centralizat al lantului de magazine sub aspectul controlului comercial si al personalului, asigurand propagarea tuturor informatiilor catre lantul de magazine si monitorizarea permanenta a activitatii acestora.

 

Functii principale SmartCash Shop:

Intretine catalogul de produse si preturi, impreuna cu codurile asociate fiecarui produs, pretul, stocul existent si o serie intreaga de caracteristici necesare identificarii rapide a articolelor;
Permite controlul unitar al codurilor de bare pentru cantar, si programarea acestora integrata;
Intretine liste detaliate de furnizori si clienti, impreuna cu datele de contact ale acestora;
Mentine gestiunea cantitativa si valorica dupa una din metodele FIFO/LIFO;
Mentine permanent stocul la zi, nefiind necesare operatii suplimentare pentru determinarea acestuia;
Este interfatat cu terminale POS fiscale bazate pe imprimantele Datecs FP550T, Carat Partner, Epson T260F sau Total FP800;.
Asigura disponibilitatea intregului nomenclator de produse la casele de marcat sau la terminalele POS, indiferent de dimensiunile acestuia;
Asigura preluarea vanzarilor de la casele de marcat sau terminalele POS, fara intreruperea operarii pe casa, cu detalierea la nivel de tranzactie (voidari, stornari, etc), pentru fiecare casa si operator (cheie) in parte;
Asigura preluarea incasarilor si a modurilor de plata de la casele de marcat (numerar, bon valoric, credit card);
Asigura o securitate sporita si usurinta in administrare, prin accesul parolat al utilizatorilor;
Tine cont de drepturile de utilizare stabilite pentru fiecare operator in parte, si de setarile generale de securitate din sistemele de operare Windows 2000, Windows XP si Windows 7 (Admin, Limited user acount, etc);
Inregistreaza operatorul curent, la orice emitere de acte cu programul, efectuand auditarea toturor operatiilor;
Permite, efectuarea urmatoarelor operatiii: receptii marfa, preluare vanzari prin casa sau POS, facturare, consumuri, retururi la furnizor, transferuri intre magazine, retururi de la clienti, facturare la bon fiscal, etc;
Asigura managementul integrat al modificarilor de pret cu emiterea intregului set de documente aferente schimbarii de pret: LDI, procese verbale, declaratie gestionar, etc.
Listeaza atat rapoartele primare (Factura, NIR, Bon Consum) precum si situatii cumulative, in functie de diverse criterii (pe intervale de timp, clienti, etc);
Listeaza fisele de magazie pentru orice produs, precum si situatii de analiza a preturilor de achizitie / vanzare pentru fiecare produs in parte;
Permite tiparirea de etichete de coduri de bare sau etichete de raft direct din program, pe orice suport disponibil.
Asigura efectuarea receptiei sau identificarii si cu un cititor de coduri de bare;
Permite exportul si transferul redundant al datelor prin Internet, catre un server central pentru integrare in aplicatii terte de contabilitate, BI, ERP, etc;

 

Functii principale SmartCash Enterprise:

Acces vizualizare stocuri si vanzari la orice magazin din retea.
Informatii centralizate din intreaga retea de magazine.
Analize complexe asupra activitatii.
Gestionare politici de achizitii si de pret de achizitie negociat pentru toate magazinele dintr-o retea de magazine.
Gestionare politici de vanzare diferentiate pe magazine.
Intretinere catalog global cu utilizatori, drepturi de acces si repartizarea acestora pe magazine.
Gestionare loturi aprovizionare articole.
Intretinere catalog unic de produse si generarea de actualizari incrementale pentru reteaua de magazine.
Controlul centralizat al marfurilor in tranzit intr-o retea de magazine.
Listarea centralizata a analizelor de stoc intr-o retea de magazine.
Gestionarea politicii de achizitie si de pret de achizitie negociat pentru toate magazinele dintr-o retea.
Intretinere catalog unic de produse si generarea de actualizari incrementale pentru reteaua de magazine.
Gestionare politici de vanzare diferentiate pe magazine.
Intretinere catalog unic de clienti, furnizori, magazine si generarea de actualizari pentru reteaua de magazine.
Transmiterea actualizarilor de liste de produse si preturi PayZone™ intr-o retea de magazine.
Exportul stocului global pe magazine sau pe furnizori in oricare dintre formatele: EXCEL, XML, DBASE.
Consolidare solduri vanzari cumulate, cumparari pe credit si informatii personalizate pentru clienti si pentru transferul lor in retea la integrarea cu SmartCash Fidelity.

 

Data ultimei actualizari:01.03.2017