Expeditii & Confirmari plata

<< Click pentru afișare cuprins >>

Navigare:  SmartCash Shop & HQ > Logistica >

Expeditii & Confirmari plata

Modulul de expeditii permite ca indiferent de sursa listei de produse pe care doriti sa le trimiteti intr-un anumit loc in tara sau in lume,  sa se efectuze intr-un singur punct si sa aveti o centralizare a tuturor operatiilor de expeditie din locatia dumneavoastra de livrare .

Pentru a activa acest modul se accesareaza configurarea programului in sectiunea Integrare API curierat in care se selecteaza firmele de curierat cu care colaborati.

Modulul de expeditii prin firme de curierat se accesesaza din meniul Logistica/ Expeditii & Confirmari plata.

Interfata afisata este urmatoarea :

 

Expeditii&confirmari_plata

 

In aceasta interfata avem in partea stanga un filtru de documente, care ne permite sa selectam documente dintr-un anumit interval. Se pot vizualiza Comenzile de livrare,Vanzarile cu ridicata sau Transferurile in retea.Pentru o identificare mai usora se poate activa optiunea Afiseaza in culori starea expeditiei.

Selectati in primul rand intervalul de timp pentru care doriti sa vizualizati documentele. Intervalul de timp se refera la alegerea datei de la care se doreste vizualizarea documentelor si a datei pana la care se doreste afisarea acestora. Trebuie sa tineti cont ca intervalul de timp este foarte important in afisarea documentelor, iar alegerea gresita a acestuia presupune in final o afisare a documentelor din alt interval decat cel dorit. In cazul in care nu gasiti anumite documente va recomandam sa verificati in primul rand intervalul de timp ales.

 

filtrare_documente

 

Se pot efectua Awb-uri si se pot trimite colete pentru comenzile de livrare, vanzarile cu ridicata sau avize in reteaua de magazine.

Generarea unui AWB se poate efectua si in lipsa unui document final de livrare daca se lucreaza cu facturare la final.

Toate campurile  comenzilor sunt inregistrare si sunt disponibile si pe coloane, ele se pot folosi pentru filtrare.

 

Daca comenzile din lista dumneavoastra au toate informatiile adaugate corect , se poate efectua selectia unei comenzi  sau o selectie multipla a comenzilor pentru a edita informatiile de expeditie si a stabili curierul de expeditie din lista pe care o aveti disponibila prin apasarea butonului Editare informatii expeditie , interfata afisata este urmatoarea :

 

modificare_multipla_expeditii

 

In functie de curierul selectat din lista trebuie sa stabiliti serviciile care sunt valabile pentru curierul respectiv: Tip serviciu, Tip colet, Plata transport si informatiile despre coletele respective (Greutate,Lungime, Latime,Inaltime).

 

Se pot modifica datele de facturare si livrare prin apasarea butonului : Modificare adresa livrare, interfata afisata este urmatoarea :

 

modificare_date_de_facturare_si_livrare

 

 

Generarea de AWB se efectueaza dupa selectea comenzilor dorite prin apasarea butonului Generare AWB. Dupa generarea lor se pot lista prin apasarea butonului Listare AWB.

 

Operatiunea de chemare a curierului se efectueaza prin apasarea butonului Chemare curier, interfata afisata este urmatoarea :

 

chemare_curier

 

 

 

Prin apasarea butonului OK interfata afisata este urmatoarea :

solicitare_ridicare_curier

 

Aceasta functie este disponibila doar pentru firmele de curierat Fan Curier, DPD si Urgent Cargus.

In cazul in care ati selectat alt tip de curier si ati accesat optiunea Chemare curier aplicatia returneaza mesajul din imaginea de mai sus:

 

 

 

Prin apasarea butonului Actualizare stare expeditii sistemul verifica starea expeditiilor deja generate si ridicate, actualizand starile pe fiecare linie in parte.

 

Actualizarea manuala stare expeditii este o functie care va ofera posibilitatea de a modifica starea expeditiilor.

 

 

Aveti posibilitatea de a edita informatiile de expeditie direct din modulu de expeditii prin  apasare click dreapta in care se efectueaza modificarile dorite ca in imaginile de mai jos:

 

editare_informatii_expeditie