Satisfactie Clienti

<< Click pentru afișare cuprins >>

Navigare:  SmartCash Shop & HQ > Rapoarte > Rapoarte si situatii > Statistici > Evaluare Casieri >

Satisfactie Clienti

Programul SmartCash Shop permite si obtinerea unui raport privind Evaluarea Clientilor in functie de feedback-urile oferite. Pentru a accesa acest raport se foloseste functia din meniul principal, Rapoarte / Statistici / Evaluare Casieri / Satisfactie Clienti.

Dupa selectarea acestei optiuni, pe ecran va aparea urmatoarea interfata:

interval_de_timp_satisfatie_clienti

 

In mod implicit, intervalul selectat este luna curenta, dar raportul poate fi listat si pe un alt interval de timp anterior.

 

Pentru introducerea datei, puteti sa completati direct in campul respectiv data in formatul ZI-LUNA-AN (in ordinea existenta pentru intreg sistemul de operare, stabilita din Control Panel/Regional Settings). O metoda mai simpla, care evita eventualele confuzii, este pusa la dispozitia utilizatorilor prin apasarea butonului lateral din campul de data. Acest buton afiseaza un meniu pop-up, care contine intr-o forma tabelara toate zilele unei luni calendaristice. Acest meniu este urmatorul:

selectare_interval_de_timp_raport_satisfactie_clienti

 

In zona superioara este afisata luna curenta. Prin apasarea butoanelor cu sageti simple stanga/dreapta se selecteaza luna precedenta/urmatoare, in timp ce prin folosirea sagetilor duble se selecteaza anul.

 

Dupa apasarea butonului Ok, acest raport se poate vizualiza,se poate exporta intr-un format personalizat si  poate fi salvat direct in  format Excel, Word, etc, pentru transferul catre alte programe, prin selectia optiunii necesare in interfata urmatoare:

 

listare_raport_statisfactie_clienti

 

 

Dupa apasarea butonului OK, se va putea exporta sau se va putea lista raportul, care va fi de forma urmatoare:

 

raport_satisfactie_clienti