SmartCash Retail Management System

Prezentare Generala

Prezentare Generala

Previous topic Next topic  

Prezentare Generala

Previous topic Next topic  

POS-ul, prescurtarea de la Point Of  Sale (Punct de Vanzare) din limba engleza, este un sistem complex, destinat efectuarii si inregistrarii vanzarilor in magazine ,supermarket-uri sau fast-food. Elementele din care se compune un POS sunt:

un calculator  PC dedicat;
o imprimanta pentru bonuri cu memorie fiscala conectata la acest calculator;
un display client pentru afisarea produselor vandute catre client;
un program destinat operarii vanzarilor, denumit in literatura de specialitate FrontOffice;

Daca in general sistemul PC poate fi de orice tip, cu conditia respectarii unei configuratii minime recomandate, celelalte 3 componente ale POS-ului au un regim special, reglementat extrem de strict de catre legislatia in vigoare.

Legea care reglementeaza utilizarea aparatelor de marcat fiscale este Ordonanta de Urgenta a Guvernului cu nr. 28/1999, prin Normele Metodologice nr. 301 din 28 iunie 1999.

Aceasta ordonanta a fost aprobata prin Legea cu nr. 64/2002, republicata. La aceasta lege se aplica, de asemenea, toate reglementarile ulterioare. Puteti consulta Normele Metodologice in format PDF din fisierul Normele Metodologice.pdf inclus in pachetul standard de distributie al programului.

 

Data ultimei actualizari: 17.10.2016